Khamis, 23 Jun 2016

SAYA SEPASANG KASUT TAWAF

Anda dapat jemputan untuk mengerjakan haji atau sedang bersiap untuk mengerjakan umrah jangan lupa bawa saya ya.  Saya ringan dan lembut tidak mengambil ruang dalam bagasi anda. Anda boleh selitkan sahaja di celah-celah beg tu.

Saya sangat berguna kepada anda nanti, saya boleh bantu kurangkan tekanan pada kaki anda bila banyak berjalan. Kalau tumit anda pecah saya boleh bantu kurangkan kepedihan kaki anda tu. Saya juga boleh bantu untuk solat jika stokin anda kurang tebal.

Tapak kaki saya ada anti slip InsyaAllah mampu grip lebih kuat untuk elakkan jatuh atau tergelincir. Saya kena ada pasangan untuk rasa lebih selesa saya boleh dipakai dengan stokin yang tebal. Ataupun anda padankan saya dengan stokin solat.

Sekarang corak saya lebih comel dengan warna asas hitam untuk corak-corak kecil, tentu anda sukakan corak baru saya nie kan.  Material dari jenis polyester dan spandek

HARGA RM12.00 SAHAJA SEPASANG TIDAK TERMASUK POSTAGE

Untuk order whatsapp boss saya ya..019-2883235...019-2883235...019-2883235

Saya sesuai untuk orang yang pakai kasut plus size i,e saiz 8, 9 - 10.
Untuk order sila mention no berapa ya.

1. biru 2, hitam 3. hitam
1, 3, 4  - warna asas hitam
2. warna coklat


Tapi sahabat saya kasut tawaf velvet tu lebih sesuai untuk orang yang pakai kasut saiz 5 - 7.

ok selamat beramal semoga anda dipermudahkan Allah dalam segala urusan anda ya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA