Thursday, August 22, 2013

TUDUNG TWIST LAPIK DAGU - SAIZ L, XL KOLEKSI PAISLEY

 TWIST PAISLEY - L
ADA AWNING KERAS CODROY
RM50.00
KOD 002-TP

 TWIST PAISLEY - L
ADA AWNING KERAS CODROY
RM50.00
KOD 003-TP

 TWIST PAISLEY - L
ADA AWNING KERAS CODROY
RM50.00
KOD 003-TP

 TWIST PAISLEY - L
ADA AWNING KERAS CODROY
RM50.00
KOD 004-TP


LABUH TENGOK CONTOH GAMBAR DIBAWAH


Thursday, August 15, 2013

TUDUNG TWIST LAPIK DAGU - 3XL LABUH

Tudung twist lapik dagu..pada yang tak suka tudung jenis bulat tu..inilah yang terbaek untuk anda ya....cantik-cantik tau labuh..lak tu..tengok jer dalam gambar nie. pada yang suka corak inilah pilihan anda..kalau dah saiz xxxl harganya plus-plus lah jugak sebab ya..

RM79.00 dengan pos Malaysia sahaja. Oversea charge lain ya..

 warna choclate
 warna hitam putih
 printed - hijau abstrack
 3xl twist - printed red cherry
 3xl - printed hijau tribal
 3xl - printed orange
3xl polos hitam pink

FABRIK LYCRA - RM79.00 SAHAJA
WARNA POLOS LAIN UPON REQUEST SAHAJA

Monday, August 12, 2013

SELUAR HAJI BAJU BARU - UNISEX LELAKI DAN PEREMPUAN PUN BOLEH

Salam, walaupun kami fokus pada fabrik cotton tshirt tetapi ada jugak yang berminat dengan kain jenis poly cotton ni sebab ringan dan cepat kering. saiz ada 42, 44, 46 dan 48...apa lagi tengok jangan tak tengok ya..selesa dipakai dengan jubah panjang atau kurta jugak.



kelabu - saiz 44 - available
light brown - saiz 46 - available
saiz 42, 44 - tona brown kehijauan.

kelabu - saiz 44
saiz - 46

malam nanti kita update saiz dan warna yang available

KEDAI DAH BUKA

Dekat seminggu bercuti kami dah kembali lagi. Syukur Alhamdulillah..tak terkata rasanya seronok dapat cuti panjang segala talian telah ditutup. Sekarang kami kembali..kepada bakal-bakal haji kalau der yang terkurang. sila-silalah tengok apa-apa stok yang dikehendaki tu ya..salam

BORANG TEMPAHAN - SERIUS BUYER SAHAJA

Name:
Email Address:
No. Telefon
Alamat
Pesanan Anda Telekung
Tudung
Jubah/Mini Jubah Haji
Stokin/Kasut Tawaf
Seluar
Lain-lain barangan keperluan haji dan umran
Saiz dan Kuantiti

Create a web form here

RAKAN NIAGA TELEKUNGMUSLEEMA